030809

Bra jobbat Ida, försök inte skylla på att du har bott ute på en åker i tre dagar, det funkar inte^^

Nej idag har jag och Ida varit i stan, och innan dess vaknade jag hemma hos älsklingen på ett minst sagt förvånande sätt.

Jag är jättesugen på att shoppa, men inte fan hittar jag något som faller mig i smaken, usch vad kräsen jag är. Nej jag vill ha någon snygg t-shirt. Ja det plus bilmattor. Okej bilmattor kanske inte är så kul att köpa, men de behövs, kastade de gamla i min lilla fiesta för de var i så otroligt dåligt skick, jag och Ida gick in på Clas Ohlsson och hoppades att han skulle ha de, men icke, där blev jag mycket besviken på Clas Ohlsson, trodde han hade allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0