090824

Helgen var händelserik må jag säga.
I Lördags hade en av grannarna i lilla Halla slagit till med storkalas, med band, bar och hela kalaset. Blev en riktigt lyckad kväll om än att jag var tvungen att avsluta den rätt tidigt vid 1-snåret för att jag skulle ju upp kl 6. Somnade väl inte närmare än kl 2, men några timmars sömn iaf.
Det roligaste inträffade dock när jag skulle till jobbet. Går ut där vid kvart över sex på morgonen och har satt mig i bilen när jag ser en person vingla mot bilen på vår rätt långa infart till huset. "Vem fan är det där" undrar jag för mig själv.
Tittar närmare och ser genom den daggvåta rutan att det är ju en av Davids kompisar.
Låser upp passagerardörren och en fortfarande full person ramlar in huttrande. "Hej, ehm vad gör du här?". -"Jag har sovit i nån grannes trädgård, jag fryser som fan". "Ehm okej.. Vill du ha skjuts in till stan?" Vilket han tackar ja till och sitter och halvsover hela vägen in till stan för att när vi sedan kommer fram till Norrgatt vingla vidare till andra delen av stan. Hade inte direkt tid att köra den vägen, jag skulle ju börja jobba^^

Ytterligare saker som inte är så roliga som jag har fått reda på är att
* Min kusin har blivit misshandlad, skallad och knäad i ansiktet vilket resulterat i bruten näsa och några tandflisor i underkäken. De har fått tag i gärningsmannens två kompisar som var med så det ska nog lösas.
* Min farbror har lyckats bryta nyckelben + ett antal revben, hur? Nope det har ingen någon aning om, han vägrar berätta.

That's all folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0