Konstiga människor

Jag jobbade idag, och det här var bland annat en familj jag expiderade

Gubbe, typ 60 år
Kvinna, ca 35 år
Pojke ca 11-12 år

Gubben vilket jag tror är kvinnans pappa är tydligen pappa till den här pojken. Bara det var helkonstigt.
Sen sonen som har ca 20 kg för mycket vikt att bära på väljer bara en liten chokladboll. Föräldrarna tar bulle och bakelse. Ojojoj, här ska det festas, de frågar, ska du inte ha något mer? De trugar i pojken att ta en bakelse.
Jag blir seriöst arg av det här, han är jätteöverviktig och det är inte hans fel, han är bara en liten pojke ju. De göder upp honom till det perfekta mobboffret, barn är hemska. Om de bara visste

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0