011209

Vaknade imorse, sötnosen är typ sjuk sen försov han sig till jobbet. Sa till han att han skulle ringa tillbaka och säga att han var sjuk, men icke, han försvann iväg till jobbet, jag somnade om. Sen efter 1,5 h på jobbet kommer han tillbaka och glider ner i sängen hos mig. Vad var det jag sa.

Over all har det inte hänt så mycket idag, jag har städat hela lägenhet, oh my vad det var skitigt. Fick byta vattnet när jag torka golvet efter varje rum typ, ÄCKLIGT! Sen har vi tvättat, så vi har varit jättenyttiga egentligen, nu är det bara disken kvar som ska avverkas efter kvällens måltid. Försöker få tag på min kära kusin så han kan hjälpa mig installera vår lilla diskmaskin, men den typen har inte känt för att svara på mobilen än så länge.

Jag har problem, letar efter snygga partyklänningar till mellandagarna och nyårsafton, vad ska man göra på nyår? Mina kära flickvänner, ska vi fixa ett party eller? Känner verkligen för det. Är det någon som har ett tips var jag kan hitta snygga partydressar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0