031209

Jag har fått nyssjuka, nyser åtminstone en 6 ggr/dag. Lite småjobbigt.

Det har precis var folk här och tittat på lägenheten. Får se om de tar den, men de vill helst flytta in här så fort som möjligt. Typ nu. Visst det skulle inte vara några problem om det inte var så att vi inte har någonstans att bo själva än. Vi vet inte exakt till vilket datum vi får flytta in i den andra lägenheten. Senast den 1 januari iaf. Men vi hoppas på att de som bott där flyttar ut därifrån innan jul någon gång så vi kan flytta in i mellandagarna. De som bor där nu skulle egentligen ha flyttat ut till dec, men de håller på att bygga hus så undrade om de kunde få vara kvar där en månad till, bara för att få ordning på allt.

Okej alla kusiner( ni som läser min blogg), jag har fått i uppdrag att handla julklappar till er. Jag har ingen aning om vad jag ska köpa dock. Så nu får ni komma med förslag. Annars kan ni förvänta er ett samtal där jag tömmer er på alla idéer ni har om vad ni kan vilja ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0