061209

Vilken gårdag säger jag bara. Fick ganska mycket gjort även fast vi gick upp vid typ 12. Då ringde Davids moster och sa att de skulle komma och hälsa på, då blev det fart på oss. Var tvungna att få ordning på allt, så det iaf såg någsånär när de kom. Lyckades.. typ...

Sen kom det lite folk hit, var trevligt och sen skulle vi ut. Fick för oss att vi skulle in på Gute när klockan var typ halv ett. när vi kom fram i kön så hade klockan hunnit bli kvart i ett. Tar ni fullt betalt fortfarande? Japp det gjorde dem, aja okej det får gå för den här gången. Kommer in, kö till garderoben med, skumt. Går iväg för att dansa, hur trångt som helst, inte kul. Sandra köper något att dricka, står och dansar. Blir knuffad från sida, Sandra får en riktig knuff i ryggen, spiller på mig och tydligen tjejen bredvid. Hon vänder sig om och börjar skrika på mig, WTF, hon är ungefär som en såndär jobbig liten hund som skäller men man har ingen aning om vad den vill. Jag säger typ, ehh, förlåt men de va inte jag, och håller ut båda händerna, jag har ju inte ens något att dricka. Så enda möjligheten att det skulle kunna vara jag är om jag 1. Har spottat typ en jätteloska på henne. Eller 2. Jag har spytt mitt på dansgolvet på henne. (Vilket jag faktiskt skulle kunnat tänka mig att göra, idiot) Det var ju inte det som hänt så jag vet inte riktigt vad hennes problem var.

Problemet med tjejer som är ute är att de blir aggressiva, de var alla igår på Gute iaf. Knuffade och armbågade sig fram, jag hade för mig att man gick ut och dansade för att ha kul, inte börja bråka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0