071209

Ja så var det jobbarvecka nu igen. Jobb var det ikväll, var lite folk ändå, men inget värre. Det som är kul är ju ändå att det kan hända absolut ingenting på typ en halvtimme, men så när det kommer in någon ringer det typ samtidigt.

Kom in ett gäng tjejer men de såg ut som tanter, deras klädsmak var inte den bästa så att säga, någon havlt bohemig stil från kanske 70-talet men de var varken hippt eller snyggt. Dessutom luktade de gammalt, de hade kanske hittat kläderna på vinden och glömt att tvätta dem?
Det tycker jag är konstigt med folk som inte lägger märke till att de luktar äckligt, eller att ingen i deras närhet säger till dem. Om jag luktade pyton skulle ja faktiskt vilja att någon sa det så jag kunde fixa till det( men det skulle ju aldrig hända, jag luktar ju alltid nyponros^^)

Kom även in ett gäng pensionärer, från början var de kanske ca 12 st, men sen var visa tvungna att gå, så det blev kanske 4 kvar. Och vad kunde man inte låta bli att höra att de pratade om, jo sex. Visst jag förstår att äldre också har sex, men det ingår inte riktigt i mina vardagliga tankar. De pratade om hur blyg man var för de förr samt att de hade typ 6 barn, men sex nej det hade man aldrig förr, det hände i mörkret under täcket.

Nej nu är man nyduschad och fräsch och ska hoppa i säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0