091209

Sitter man här framför datorn nu igen, ser på tjockisarna i The biggest loser, som nu, lyckligtvis så långt det gått in i programmet har krympt betydligt.

Imorse så var det min tur att vara knäpp i sömnen och inte David. Jag drömde om att jag satt i en soffa med min yngsta lillebrorsa, på soffbordet stor de flera ljus som min bror inte kunde låta bli att pilla på. Jag blev irriterad på honom och sa åt honom att sluta flera ggr. Tillslut knuffa jag till honom. Problemet var att det inte var brorsan jag smällde till. Det var David som jag slängde armen i ryggen på, som naturligtvis vaknade och undrade vad fan jag höll på med... Lite pinsamt.

Annars har det inte hänt mycket idag, var i affärn och handlade, postade iväg ett påskrivet hyreskontrakt:)(!)
Sen åkte vi hem, gick till tjelvarskolan för att vaccinera oss. Kom dit till 17, skitmycket folk, pratade med en volontär som sa att det alltid är mycket i början så sa han att vi kunde komma tillbaka till 19-20 någon gång. Då är det alltid mindre folk. När vi sen kom tillbaka lite innan 19 står det på dörren "Vaccinering inställd, gå till solberga eller återkom Lör-Sön 11-16. Skitkul verkligen, man kan ju undra vad som har hänt. Nej nu får det bli vaccinering i Halla istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0