151209

Är så himla dålig på att blogga på helgerna alltså, men det klart det var jobbarhelg så man kan inte säga att det hände så mycket kul. Lördagnatten var jag inte så glad dock. Jag gick hem tidigare för att jag skulle jobba men David går ut iaf och kommer hem vid kanske halv tre. Saken var bara den att jag hade somnat typ halv två, och när han kom hem väckte han mig, och han var hel virrig(full) så han tände en massa lampor och virrade omkring. Slutar att jag arg som ett bi kliver upp och börjar släcka, smart som han är fattar han att jag är arg, sätter sig likt någon som ska be till gud innan de går och lägger sig och ber om förlåtelse(vilket jag egentligen skiter i och bara vill att han ska gå och lägga sig) det slutar med att han somnar som han sitter. Sliter upp han i sängen och kan äntligen sova.
Så kul var det.

Idag har jag och David varit och vaccinerat oss mot svininfluensan. Gick väldigt fort faktiskt. Var ute hos föräldrarna också var rätt trevligt. Imorgon ska jag gå en sväng på stan med mor min också, ska hitta de sista julklapparna hoppas jag på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0