201209

Ja helgen har gått förbi, har inte hänt något speciellt. Var en trevlig helg.

Det konstigaste som hände var i lördags. En tant ringde mig från gävle flera ggr och frågade efter en Kent Björklund. Jag sa att hon hade ringt fel, hon la på. Hon ringer igen precis efter, och jag, ehm du har ringt fel igen. Det finns ingen Kent Björklund här.
Tanten måste ha varit något efter när hon slog inte telefon nr. För kanske en timme senare ringer hon igen. - Neeej, det finns ingen Kent Björklund här. - Ja men det är ju hans nr. Jag- Nej det är Linn Olsson Gotland, han finns inte här. Tant- Ja men det står ju så här. Då rabblar hon upp ett nr som är snarlikt mitt.
Jag- ehm nej du sa fel, det där är inte mitt nr. Under hela tiden så lät det som om hon halvt beskyllde mig för att ha denne Kent Björklund där men inte lät henne prata med honom. Knäppis.

Kommentarer
Postat av: sandra

Nu blev jag besviken, trodde du skulle skriva om händelsen som hände i lördags kväll på bion, HAHA! Var verkligen stensäker :P

2009-12-21 @ 19:28:27
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0