211209

Ja Sandra förlåt, hade lyckats förträngt det med bion.

Ja såhär var det, jag och David hade bestämt oss för att gå och se den här nya filmen Avatar. Kommer in och sätter oss ser typ hela filmen men med kanske en halvtimme kvar så blir det typ helt svart, filmen är något problem med. Men den kommer igång efter någon minut. Fortsätter och ser, superspännande, filmen är skitbra hittills. Sen när det är ca 5 min kvar av filmen, då huvudpersonen är påväg att dö, kanske kommer han att överleva, kanske inte. Ja då blir det först helt svart på duken sen vitt. Efter ca 5-10 min tänder de i lokalen och duken blir vit. Sedan kommer det in en man som säger att de har problem med projektorn. Skiiitkuuul. Det enda som saknades i princip(för alla som sett smala sussie) är att han berättar hur filmen slutar, var nästan beredd på att det skulle komma. Så otroligt frustrerande, när man sett på en film i 2 h och 40 min och inte få se de sista 5 minuterna. Vi fick iaf en tillgodo biljett så vi kan se en ny film, men knappast så man går och ser hela Avatar igen^^
Så det blev för David att ta hem den så vi kunde se de sista 5 min. Bajs.

Jobb idag, men inte så mycket mer. Imorrn blir det en sväng på stan med Fija och Ida, men innan dess måste jag städa, usch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0