281209

Nästan en vecka sen jag skrev sist, jaja, har haft mycket att göra.

Julafton var mycket bra, mysig med alla kusiner och fick en massa bra grejer till nya lägenheten. Av hjärtat mitt fick jag en digitalkamera, så nu jävlar ska det börja komma upp bilder på denna blogg med.

Mellandagarna har varit trevliga var ute med tjejerna på juldagen var superroligt. Inte lika roligt dock för David som precis när vi skulle gå och lägga oss och står och borstar tänderna hör väckarklockan ringa. Det var bara för honom att klä på sig och gå till jobbet. Stackarn.

Nu har det vart jobb ända fram till nyår men David är ledig så han ska låna pappas husbil och hämta sängen ett matbord och lite grejer ute i hemse. Jag vill verkligen till den nya lägenheten men jag vill inte flytta, does it make sense?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0