Hade jag ingen aning om.

Hemkommen från jobbet, gud vad skönt, rätt lite folk, till skillnad från igår. Nu har man fått en ny kassa också. Inte speciellt mycket skillnad från den gamla. Mer att skatteverket ska hålla bättre koll på en, de har en svart låda, typ sån de har i flygplan. Nya kassaregler till 2010.

Jag är rätt bra att avbryta David när han har börjat berätta saker och bara ta över. Vilket jag inte har lagt märke till överhuvudtaget. Har börjat undra vad det kan bero på, borde nog kunna skylla på mina gener. Min pappas sida så är det den som pratar högst och man måste verkligen försöka göra sig hörd för att det ska gå. Eller så kan jag skylla på mina tjejkompisar, när vi verkligen sätter igång måste man nästan avbryta varandra om man själv vill vara med i samtalet. Eller så har jag tänkt ut en annan möjlighet, det är att jag också var med om den där saken David ska berätta, eller det bara är jag som upplevt vissa saker han sagt i sömnen. Ja det är bara några av mina teorier till att jag har en förkärlek till att avbryta David när han pratar.

Kusiner, kom igen, jag behöver förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0