Att ha eller inte ha lugg?

Skäms på mig som inte har skrivit på ett tag, fy skäms.

Var på treafest i förrgår, typ det vanliga. Folk är fulla glada, trevliga
Träffar en kille som är bekant, pratar om att han har klippt sig och han undrar vad jag tycker, - Ja men det blev ju jättebra, det är ju skönt med lite förändring ibland, säger jag, tycker att jag är trevlig och jag tyckte verkligen att det såg bra ut.
Varpå han säger- Ja vissa killar tycker ju det är skitäckligt med lugg, men jag tycker det är helt okej! Alla ni som känner mig vet att jag klippte lugg för circus ett år sen^^
Jag- Ehe, okej? Var det där en komplimang, eller?


Nej nu ska det bära av till hemse till my love och imorrn är det ett riktigt kalajs för Fija och Erica, det ska bli riktigt kul!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hahaha! Kvällens bästa kommentar!

2009-02-06 @ 19:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0