Dålig bloggare

Tydligen är jag en dålig bloggare, enligt Jenny alltså. Inte kan väl jag rå för att jag har dåligt med tid eller att det händer lite i mitt liv ibland.

Igår var en jobbig dag, alla tycktes hitta till norrgatt för att köpa en massa grejs. usch
Sen kom kärleken och hämtade mig, ni ska bara veta hur underbar han var, han hade köpt blomma och ordnat så vi skulle få en underbar kväll med ost, kex och vin. Han hade dessutom köpt ljus. Ja han är helt underbar och jag vet att ni är avundsjuka. Problemet under kvällen var bara att efter att ha gått upp vid kl 6 och jobbat i 9,5 h så är man inte direkt pigg, not at all. Så jag förstörde väl kvällen till viss del genom att jag var på väg att somna hela tiden, vinet hjälpte mig dessutom. Det jag egentligen ville säga är att min pojkvän är den bäste.

Nu idag så har vi varit ute i hemse min morfar har fyllt år, hela 79 år(men han ser ut att vara max 70) det var livligt. Med flera kusiner samt några som inte nåt 10 år än så blir det rätt mycket liv. Man blir en levande klätterställning i sig, man är sedd som ett objekt redo att utnyttjas för hopp, lek, slitande, dragande och även att man är en bra sittplats. Ni kan nog föreställa er det sjå man har att försöka hålla dem sysselsatta, och de som är så är ändå bara 2 stycken(men det är en tredje som börjar närma sig) . efter en livfull eftermiddag av småkusiner, frågor om vad man önskade sig i födelsedags present samt bollkastande som slutade i en hel kanna saft över Niclas, David+ lite mig och det mesta stryket som mattan fick ta så tog man sig hem.
Problemet är bara att jag inte fick umgås så mycket med David.

Nu ikväll har jag våndats över morgondagen, insett att jag nog ska börja med att träna, stripp aerobics verkar kul? Jag vet, jag önskar mig en träningsvideo med strippaerobics med Carmen Electra! Samt att druckit upp vinet som blev kvar från gårdagen kan bara sluta i succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0