Jobb, jobb, jobb..

Nu måste jag verkligen hitta ett annat jobb än Norrgatt, det är en aning segt att gå där sen man var 15:S Hoppas verkligen att jag kommer få svar på något(eller några?) av mina cvn jag delat ut. Imorgon ska det delas ut ännu flera, på hela adelsgatan och öster och hoppas på att någon stackare har lust att anställa mig. Mest hoppas man ju på en tillsvidare anställning så man kan få vara kvar, men det kanske bara är en löjlig förhoppning.
För vart någonstans ska man ta vägen i höst egentligen? Om man inte har något jobb är man ju rätt körd. Att bara gå hemma verkar inte vara någon höjdare direkt.

Det är en tung känsla av att man inte kan hjälpa och bara vara tvungen att se på. Jag vill hjälpa men vet varken vad jag ska säga eller göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0