lat

Skolan är jobbig, jättejobbig. Man har blivit förslappad det senaste året, att bara gå till kl 12 gör det med en.
Min dag började med att jag kom till lektionen, japp nu är det betygssnack, gick hyggligt bra, sen bara pang tjoff nu har ni slutat. Man blir ju så glad! Hade en fikapaus på ca 1,5 h med Josefin och Pernilla. Var lite lagom speedad, men det gick snabbt över i en överhängande trötthet som tog tag i mig bara sådär. Slockande som en stock på soffan och sov 2,5 h.

Nu skulle det bära av till ridning, fick en ny häst, eller ja ny och ny, hon är faktiskt hela 6 år och jag har ridit henne tidigare. Kan bara säga att det gick bättre än förväntat och jag ramlade inte av"THANK GOD" tycker att jag har fyllt min statistik för det i år.

Jag har även hunnit se det nyaste avsnittet av desperate housewives, det är så sjukt bra, den serien slår gossip girl med hästlängder.( även fast jag följer den serien med^^) Nu ska jag släpa mig igenom den förbannat tråkiga turismen för man har fått ett prov i morgon, YEY!
Det här är min studentklänning, visst är den vacker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0