Oasen

Nu är jag glad igen, och vi är glada ihop igen. första bråket, ojoj. Eller ja bråk och bråk, jag var arg. Så enkelt var det

Min säng är som en oas under helgerna, där kan man göra allt man vill. Nära men ändå långt borta. Fast det krävs ju en person till för att min säng ska förvandlas till den där underbara oasen. Nu har han dessvärre åkt hem, men min säng doftar fortfarande av honom, mmmm. Men det är tyvärr ingen oas längre, bara en vanlig säng. damn.

Nu har jag exakt 149 sidor kvar att läsa, wihoo! Dessutom är den här boken en såndär bok som vunnit priser, lite ungefär som de filmer som vinner en Oscars-statyett, fått superbra kritik och så, men sen när det kommer till kritan och man ser den är den bara skit.

Hitta en låt som bringar upp en del minnen, den kom ju när man var rätt liten typ 4-5 år. Den var skitläskig tyckte jag, men kunde ändå inte slita mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0