Händelserikt må jag säga

Min kväll, ojojoj.. Ja det hände mycket iaf, det kan man inte klaga på

Min sötnos Sandra kom hem till mig eftersom hon inte kommit hem till mig igår och jag fick en flaska vin av henne, ascool flaska:P, Fick dessutom se hennes nya tatuering, den var mycket fin. När hon fick veta att jag inte skulle göra något speciellt ikväll så fråga hon om jag ville följa med in till stan på partaj, Jag som inte hade något att göra tänkte, sure, varför inte? Det är något att göra på en fredagkväll. Bestämde mig också för att jag skulle köra så innan vi åkte fixa jag till mig vi sjöng lite singstar och sen drog vi.

Väl inne i stan åker vi då hem till Sonny som har bestämt att vi ska åka någon annanstans. Drar dit och det var verkar något halvunket ställe. Alla röker inomhus och så. träffar först en kille som bor där som vi hälsar på sen sitter vi ner i en soffa och de andra börjar dricka och kör ölspelet. Ser på nykter som jag är och ger lite småtips till Sophia(som också åkte med in till stan). Tyvärr råkar en annan tjej gå förbi bordet och knuffa ut glaset samt att det krossas mot stenbordet. Blir mycket torka och leta glasskärvor, inte mer med det.
Under den här tiden har det tillkommit folk, som är otroligt onyktra/höga eller ja på något sätt berusade. En kille sitter och halvsover i en fotölj och somnar och vaknar lite då och då och är med. En kille sitter i ett hörn och är lite halvt borta, gör sina egna regler, verkar vara borta i huvudet han med. Sen är det killen som äger stället Sonny en kille till som kom med oss och vi Sandra jag och Sophia + en tjej till.
Än en gång så lyckas hon den andra tjejen gå förbi sophias glas och det är nu på väg att hamna i golvet, Sophia med sina kattreflexer men jag förstår fortfarande inte riktigt hur hon lyckas fånga glaset i fallet även fast vi satt i ett samtal. En del av vinet lyckas tyvärr smita ur glaset ner på golvet, vilket vi börjar torka upp.
Han som äger stället har då gått iväg och duschat och sagt åt killen som satt i hörnet att hålla koll att alla är lugna, vilket den då om vart annat däckade personen har hört och tagit på sig ansvaret för också.
När vi nästan är klara med torkandet vaknar han till och börjar skrika på oss,

-VA FAN! Du ska fan torka upp varenda droppe, du ska slicka upp det! Du ska fan slicka upp varenda liten droppe annars sparkar jag in näsbenet på dig! Fan torka upp för i helvete!!!

Sophia och jag får halvt panik, fattar inte vad han menar, det var inte vi som gjorde det och vi har iaf torkat upp det nu. Killen som vaknat och somnat om vart annat och vaknat ibland för att säga att en tjej ser ut som en modell och en är snygg som fan har blivit ett monster. Nervösa skratt och med en aning panik ser bara jag och Sophia på varann.

Sophia- Vi ska nog åka hem nu.
Linn- Ja det ska vi, kom i håg erat vin Sophia.

Vi flyr ut i köket till Sandra och Sonny där de stått och pratat ett tag, säger bara åt Sandra att nu drar vi så springer vi nästan ut. Sonny och Sandra fattar typ ingenting, vi berättar allt och Sonny blir rätt arg. Sen hör man hur det smäller till där inne, en kille har tydligen sagt till en annan och sagt att idioten har hotat 2 tjejer så de drog. Han hade fått en smäll så det blödde från läppen. Där ute kommer sedan idioten ut, för det är "dags för honom att gå hem" och Sonny är arg på honom och han ska be om förlåtelse, då fattar han ingenting
Idioten- Vadå? Har jag sagt någonting? Alltså förlåt, vad har jag sagt?

Dumbass. Fattar ingenting, Vi får reda på att vi tydligen varit i något som också nästan kan benämnas som en knarkarkvart. Fy fan va läskigt att någon bara kan flippa så.

Vi åkte sedan inte direkt hem utan åkte och kollade på lägenheten som jag ska få låna och titta till den lilla katten, hur mysigt som helst kommer trivas som fisken i vattnet med det stället:)

Vi åker hem och släpper av Sandra och Sophia hemma hos Sophia, sen en sista grej. Byter till radio sista biten hem. Vad hör man ? Jo de spelar önskelåtar på p3, en kille som jobbar som pistvakt önskar "Det regnar kor" man kan ju inte annat än småle:)





Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, ja vilken jävla kväll.

Smaklösa var ju bara grädden på moset! :D

2009-02-21 @ 11:19:56
URL: http://sandraakk.blogg.se/
Postat av: Sofie Jonsson

Haha hoppas då inte att släkten läser din blogg :S

Själv måste jag säga; sjyst kväll!

2009-03-02 @ 18:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0