090304

Nu är jag här igen hemma sittandes på en värmedyna, kan säga att det är riktigt nice.
Jag har varit och ridit, hoppat faktiskt, gick relativt bra ramlade dock inte av som 2 andra gjorde, den ena ramla av två ggr och den andra ramlade av rakt in i väggen, inte så kul.

Jag kommer träffa min älskling 3 dagar på 3 veckor. Inte helt okej.

Nej nu ska ni få receptet på Drakgodis som många verkade gilla och Pernilla ville ha receptet till, så alla ni som inte vågade fråga här får ni det med:)

200 gr smör
2 dl socker
2 dl sirap
6 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
7 dl cornflakes
3 dl kokos

Smält smöret i en kastrull och blanda sedan i de andra ingredienserna förutom cornflaksen och kokosen. Det här ska koka ett litet tag men absolut inte för länge(då blir det som när min mamma gjorde det, dem blir stenhårda och går inte att äta när de svalnat.) När det kokat 2-3 min så häller du i cornflaksen och kokosen och det ska bara röras runt(annars blir cornflaksen mjuka) och sen ska det hällas i formar för att sedan svalna, enjoy!

Tillbaka till att skriva på turismen och ringa en sväng till älsklingen innan han börjar spela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0