Halo

Ja vad säger ni alla min nya header då? Supermodellerna... och jag då^^. Var ju tvungen att synas någonstans så.

Resan är nära nu, vara borta en vecka från hjärtat mitt, känns en aning hårt. Men det är väl bara att bita ihop? Ser iaf framemot resan, ska bli riktigt kul men lite nervöst med, bo i värdfamiljer och så.. Tänk om värdfamiljen är någon som bara vill tjäna pengar på det? Tänk om vi inte får någon mat?(OHMY)

Jag har kommit att tänka på en sak, något som Ida informerade mig om. Sitt inte bredvid tjocka personer på bussen.(Hon har tydligen lyckats med det ett ex antal ggr^^) Antingen sitter du halvt intryckt i fönstret och sitter som klistrad, eller det andra förslaget du sitter ytterst och sitter nästan halvt ute i gången och du får en tackling av varenda människa som går på bussen. Ja vad väljer men av de här två liksom, pest eller kolera?

Jag är beroende av en låt, den är så otroligt fin men rix fm och mix megapol kommer spela sönder den, usch vad jag ogillar de två radiokanalerna.

Beyoncé - Halo
Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

Kommentarer
Postat av: Idy

haha, aj du är för söt. men de är ju förjävligt :P! hah!

2009-03-13 @ 15:01:23
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0