Mjau

Nu har jag fått en ny utskällning om att jag är en dålig bloggare, måste bli bättre på det här. Har inte skrivit på ett bra tag nu alltså.

Sportlovet var bra förutom en katt(jävel) som pinkade på saker som han inte tyckte luktade bra. Inte för att de luktade bättre när han varit där men men. Annars har jag jobbat hela helgen vilket var ytterst kul, eller inte.

Nu är jag lite småirrterad, våran klass har blivit lovade 3 resor under vår tid på gymnasiet för att vi valde turism som vår profil. En inom norden, en utanför norden och en till turismmässan i göteborg. En inom norden har vi fått till Köpenhamn, turismmässan får vi. Men får vi någon utanför norden som vi skulle vara med och planera? Icke. Vi som trodde det var målet med vår utbildning, ja tydligen inte, för vår paralell klass ska tydligen vi bara styra över va de ska göra. Jag som inte ens ska med på den reasn blir irriterad på våra s.k. lärare som inte ens har behörighet att vara lärare.

Vidare till något roligare, jag har en massa grejer jag vill köpa. Massa fina skor, men oj vad fattig jag kommer att bli.


Kommentarer
Postat av: idy

haha, nu var du duktig flicka;)!



och jag ska fanemej mörde den där katten!

2009-03-03 @ 16:24:14
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0