se quiero españa

Hemkommen från Spanien, jag kan informera er om att det var en underbar resa med mycket roligt.
Bodde i värdfamilj tillsammans med Erica Rebecca och Siri. Ojojoj vad kul vi hade det. De hade två barn Enrique 21 och Rosario 19. Samt en annan student Jan(Joannes) som också var 19.

Aldrig har man varit så älskad och hatad som i Spanien. Tjejerna tittar snett och killarna tittar på en som vandrande porrfilm.
Utekvällarna var många, man gillade priserna. 1 euro för en öl, shot, drink. Ja vad du än ville ha. Hur schysst som helst.

Många äventyr ute i staden med tjejerna. bl.a.
Jag och Rebecca lyckades göra transor förbannade när vi snodde deras moves.
Vi lärde Jan att "jättesnopp" var "jag förstår inte" på svenska.
Vi var "Que pena" vart vi än gick.
När man solar i parken får man en väldigt stor publik.
"Ick hau fan frauen" är jag älskar kvinnor på holländska
"When you have opened the door it's imposible to close it"
"Schysst tjejer får en gratis shot om de dansar på baren"
Jag kan nu göra rökringar och jag tackar Enrique min lärare.
Man kan bli utskälld av gamla tanter om man solar och tycker det är varmt.

Jag längtar tillbaka.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0