181109

Nu är jag lite dålig på att skriva igen. Lite update nu då.

Bor som sagt hjemma för tillfället för mami och papi fick för sig att det skulle åka till Gran Canaria en sväng, så typiskt dem^^ Så jag tar hand om minsta brorsan, eller ja mest med att få han hålla koll på tider, läxor, laga mat osv. Tydligen så missuppfatta min äldre brorsa det, så han struntade i att sätta väckarklocka imorse och förlitade sig på att jag skulle väcka honom. Vilket jag inte gjorde då André yngsta brorsan var ledig från skolan.

Lyckades sträcka nacken idag med så det gör fruktansvärt ont, men det gick iaf att jobba, ledig imorrn som tur är.
Så nacken får vila.

I helgen ska jag leka en sväng med Sandra, det ska bli kul. Var ett tag sen nu tycker jag så det är på tiden:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0