191109

Min nacke kan fortfarande gå och dö.

Har inte gjort mycket idag nej, sett efter huset gjort mat till odågorna. Men pga. nacken har jag inte haft någon lust till något alls heller.

Jag saknar David supermycket just nu. Är nog bara för att jag vet att vi inte kommer sova ihop inatt. Sen var jag nog inte en av de roligaste personerna igår när han kom hit för att sova heller.

Sitter och ser på Djurpoliserna i Houston, typ mitt favoritprogram(enligt min familj) ser rätt ofta på det om kvällarna när det bara går Navy CIS(fy fan vad jag hatar det) Så då sitter jag hellre och ser på när de räddar små djur, katter, hundar, hästar ja typ allt. Förstår inte hur illa vissa kan behandla ett djur. Nej nu ska jag ta min blinda lilla katt och hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0