231109

Helgen gick fort, hände inte så mycket men var ute en sväng med Sandra. Var rätt trevligt rätt lagom.

Nu har jag sagt upp lägenheten, så om någon vill ha en lägenhet så är det bara att börja hålla utskick efter en annons. Dessvärre måste man flytta ut i 1 juli. Men lägenheten är jättefin, dessutom är den möblerad vilket kan vara rätt skönt.

Igår var jag hos moster då vi skulle klinka på en sång till min morbror och hans fru som blir 40. Blev ett rätt bra resultat faktiskt, även om jag inte direkt kan ta åt mig speciellt mycket av äran^^

Idag blir det jobb, vet inte om jag ser framemot det direkt, men det får väl gå. Man behöver ju pengarna.


Kommentarer
Postat av: sandra

vet du, vet du, vet du Linn? Jag har fått en etta i innerstan som jag flyttar in i 1 dec. :) Om allt går rätt till då alltså.

2009-11-23 @ 19:34:36
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0