271109

Igår var en mysig dag, gjorde i princip nada framtills att jag såg en annons i tidningen om en bänkdiskmaskin som man skulle ringa på efter kl 16. Vilket jag gjorde och tadaaa, nu har i en diskmaskin för 200 kr, snorbilligt, men nu ska vi se hur bra den funkar med:P Ännu inte inkopplad. Jag älskar diskmaskiner, det måste vara den bästa vitvaran, helt underbar.

Efter det åkte jag ut till mami och papi fast papi inte var hemma, men känns alltid bra att komma hem för en stund. Efter det åkte jag iväg till ridningen, det gick verkligen superbra, red en jättehäst med 170 cm i mankhöjd. Det är nästan så man ska ha en stege för att klättra upp.

Idag så har jag inte gjort så mycket, betalat a-kassa. Skitkul verkligen. Snart dags att pallra sig iväg till jobbet för 3 timmars arbete, vilket egentligen bara innebär 3 timmars städning. Inte så kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0