Ingen fet på Lindex?

Idag var jag och David ute hos min lilla mamma, hon fyllde år. Var trevlit fick chili con carne till Davids förtjusning, han har typ längtat efter min mammas chili con carne och tjatat på mig om att jag ska göra den. Så nu fick han äntligen det så det kanske blir tyst på han en liten stund.

Såg på nyheterna med hemma hos föräldrarna, Lindex har tydligen hamnat i yrväder för att de inte gör kläder i större storlekar än 42. Inte för att vara elak men jag tycker att storlek 42 är rätt stort. Större ska man väl inte vara om man ska må bra och inte utsätta sig för någon hälsorisk. Borde man inte fråga sig tvärtom, att inte göra till större än 42-44 så säger man att det är inte hälsosamt att vara större. Kanske lite provokativ synpunkt, men vad tycker ni om saken?

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag tycker att det är grymt elakt skrivet! Man kan inte alltid hjälpa när man har större!!!!

2009-11-24 @ 08:46:24
Postat av: hilda

Jag håller med Maja, du borde tänka på vad du skriver!!!!!!!!!!!!

2009-11-28 @ 16:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0