Julklappsfunderingar

Det känns som om det är jättenära till jul helt plötsligt, helt otroligt.
Jag har bara tråkiga grejer att önska typ hushållsgrejer, möbler, ja inredning överhuvudtaget.
Ja och på allt annat så kom ett förslag från min mamma, pga att vi är så många kusiner så bara " nej alltså vi fundera på att sluta köpa till era äldre kusiner" WHAT? Jag vill ha julklappar av alla. Det är ju orättvist, varför ska jag sluta få julklappar nu? Min äldsta kusin är ju 5 år äldre än jag, så jag har åtminstone 5 år kvar av julklappar. Tyckte det skulle vara bättre med en åldersgräns då vi slutar köpa julklappar till alla kusiner. Typ 23-25 eller något. Låter inte det rätt smart? (Nu får jag väl några protestkommentarer av mina äldre kusiner^^)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har försökt att sluta få juklappar både i år och förra julen, men inte haft nån framgång.. så jag tycker det är jättesmart! :) /från din äldsta kusin

2009-11-30 @ 16:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0