lite ont överallt

Hemma igen, gud vad skönt, tråkig dag på jobbet. Hände inte speciellt mycket alls. Sjukt trött blev jag iaf av att gå upp kl 6:30 efter att ha gått och lagt sig vid 1-2 någon gång.

Firade kusinen som fyllde 19, vi fyller år samma år men det känns knappt som det, för precis när han fyllt 19(som det är nu) så fyller jag 20 om 2,5 månad typ. Var trevligt kom lite sent pga. jobbet bara.

Väntar fortfarande på att min älskade diskmaskin ska bli inkopplad, att få se hur bra den fungerar^^

Kul kommentarer jag får på mitt lindex inlägg. En massa utropstecken. Alla kan rå på hur stora de är om det inte har någon form av sjukdom. Man har bara olika grader av svårighet att kunna ha sin idealvikt. Sen har man ju olika förutsättningar med. Men jag tycker fortfarande att storlek 42 tillhör L, visst 44 borde också finnas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0