Nattprat

David faller ihop i sängen och somnar på noll och ingenting.

- Älskling, hur dags börjar du imorgon? (jag)
- Ja men turtle. (David)
-Vad menar du? Hur dags sa du? (jag)
- Ja du vet turtle, sköldpadda på engelska. (David)
- Jaha och vad är det med den då?(säger jag som då förstått att han pratar i sömnen)
- Sluta, jag vet att du bara jävlas.

Så nu blir han arg om man försöker få mer information om vad han yrar om i sömnen. Knäppis. Jag blev ju nyfiken vad det var för turtle han pratade om. + jag vet fortfarande inte när han börjar imorrn, så satsade på att sätta kl på halv sex. Då hinner han iaf till jobbet till 6. Eller så börjar han sju och blir glad för att jag ställt kl överhuvudtaget.

Kommentarer
Postat av: sandra

haha så jävla kul att höra era konstiga nattupplevelser!

2009-11-05 @ 09:03:58
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0