281009

Jag vet inte vad som är fel på mig, men det är inte mycket som känns bra just nu. Ja jag har en pojkvän som (förhoppningsvis) älskar mig. Det känns som om jag inte har några kompisar kvar, och ja det känns rätt hemskt.

Jag pratade förövrigt med en något lätt efterbliven kundservice kille. Sa mitt person nr jag vet inte hur många ggr som helst, men han fick bara upp en Gun-Hildur Bergsdottir. Inte nog med det när han fått fram rätt så fortsatte han att kalla mig Gun-Hildur. Så man kan ju bara hoppas att han sa upp rätt abonnemang. Till slut fick jag bara intrycket av att han jävlades, idiot.

Kommentarer
Postat av: sandra

Du har alltid mej :)

2009-10-29 @ 21:10:50
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0