Davids äventyr

David har lite konstiga saker för sig kanske 2-0,5 h innan han ska åka och jobba. Han börjar då drömma om att han då oftast är på jobbet. Så imorse satte han sig upp kl 6(han börjar 7) pekade över på andra sidan av sängen på min sida
,- Det är kladdigt där!
-Huh?, nej älskling det är det inte.
- Det är kladdigt där! och så pekar han igen på samma ställe på sidan av min sida av sängen.
- Nej älskling det är det inte, ligg ner, säger jag och lägger ner honom.
När vi sen ligger ner ansikte mot ansikte frågar han igen, - Är du säker?, - Ja det är jag älskling, du börjar jobba om 1 timme.

Saken är den att det inte var slut där. En stund senare..

- Är vi klara? Frågar David
- Ja det är vi, säger jag som inte har någon aning om vad vi ska vara klara med.
- Har vi ingenting kvar att producera?
- Nej, sov nu. Säger jag som börjar undra om han driver med mig.


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHA!!! Fyy fan vad kul! Det här är ju det bästa!

2009-10-15 @ 22:00:13
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0