Tjockissöndag

Har inte skrivit på ett ex antal dagar nu. Men det har varit rätt mycket att göra.
I fredags åkte jag hem en sväng för jag hade inget göra. Flisa(vår katt) har börjat se så dåligt så vi skulle kolla det. Visst hon är gammal men ändå. Vi vet fortfarande inte varför hon ser dåligt men de tog en massa blodprover så on fick en liten hälsoundersökning med. Det visar sig att hon har dåliga njurar sen att de kanske är en tumör i hjärnan som gör att hon inte ser. Oroande med tanke på att jag vill att hon ska leva till 100. Tyvärr händer ju inte det, men kommer att kännas konstigt när hon försvinner, har ju alltid haft säkerheten när man var liten och rädd så kände man sig på något konstigt sätt säker när man hade en liten katt bredvid sig.

Igår var jag och David och gjorde högskoleprovet, jag gjorde nog bättre ifrån mig än jag trodde från början men jag får återkomma med resultatet:)
På kvällen var det utgång, trevligt men gick hem rätt tidigt.

Idag har jag mått skit, har aldrig mått så dåligt efter att ha varit ute. Sen ville chefen att jag skulle komma in och jobba för att en annan blivit sjuk. Efter mycket om och men kom jag ur det, jag kan inte jobba när jag känner mig sjuk. Nu har man äntrligen lyckats pallra sig upp fått i sig något och äta och har kommit ur min koma. Jag och David har haft tjockissöndag, en dietist skulle gråta om hon fick veta vad vi har tryckt i oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0