010909

Jag hinner inte göra speciellt mycket om dagarna, typ ingenting, speciellt inte när jag jobbar. Börjar ju jobba så sent(15:30) Om man går upp vid 12 finns liksom inte så mycket kvar av dagen, en aning trist.
Jobbade iaf idag lagom segt men var lite mer folk ikväll, världens gubbgäng på typ 10 pers kom in och fika.

Jag är en aning paranoid, jag tror alltid någon väntar på att hoppa på/döda/våldta/skrämma mig, det börjar bli en aning jobbigt, undrar om jag behöver psykisk hjälp?

Pratade med sötnosen Ida idag, jag saknar henne, typ jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Idy.

ja men söt jävla bild gumman :D haha! saknar dig till tusen med! <3

2009-09-05 @ 01:10:53
URL: http://buddhaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0