010410

Efter mycket om och men så fick jag jobba en aning idag. Skulle jobba mellan 11-15 men blev 11-14 istället. Det var faktiskt rätt skönt. Sen fick jag åka buss till jobbet, men varför luktar det alltid gammalt fyllo på stadsbussarna? Jättekonstigt.
Efter jobbet så gick jag ner på stan där jag mötte Sandra och sprang en sväng på stan. Sen gick vi på bolaget och jag och David åkte hem. Jag vände i princip hemma för att åka hem till halla. Det var mysigt att komma hem, träffa lilla katten och bröderna och föräldrarna. Fick hjälp med att byta däck på bilen. Äntligen sommardäck! Fick även nya mattor till bilen och så tvättade jag den. Ja jävlar vad fin den är nu. När jag ändå tvättade min så tvättade jag även av mammas saab. Men min fiesta är ändå finare, nu skiner han i blått! Skulle ha haft en bild...
Fick även 2 påskägg, ett från jobbet ett fint och rosa de tyckte passade mig med superfin choklad från Visby Choklad, har ännu inte ätit upp alla, drar ut på det en aning^^ Sen fick jag och David varsitt från mamma och pappa. Pappa kom ju hem från Fuerte ventura för ca 1 vecka sen också, så fick lite presenter av han, en tröja och en "pinne" ja det var faktiskt en pinne. En bit av en stam från en jukkapalm, den är helt täckt i paraffin som man ska skrapa av från ena änden sen ställa den i vatten, när den börjar få rötter så kan man sedan plantera den i en kruka. Superkul idé, hoppas jag får liv i den.
Inte den bästa av bilder, men här är Flisa iaf:) (Den nästan halvblinda och kanske lite senila katten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0