020410

Dagen började rätt kul, vaknade när klockan ringde halv sex. Det gjorde David också, typ halvt flyger upp ur sängen och är på väg till jobbet han med. Skrattar lite lätt för mig själv och tänker han jobbar inte idag, så han är verkligen på väg ur sängen och jag frågar honom. -Älskling, vilken dag är det idag? Han är så uppe i varv så jag fortsätter.- Hjärtat, det är långfredagen. Då ser man en lättnadens suck och han ler för sig själv och lägger sig tillbaka i sängen. Han skulle ha fortsatt till jobbet om jag inte stoppat honom:P Sedan när jag ska dricka juice så lyckas jag riva ut paketet med ägg, 2/3 ägg gick sönder, och inte nog med det lyckades trampa i det innan jag torka upp det.
Riktigt slut på jobbet idag faktiskt. Jobbade från 6:30 till 16:45. Minus en halvtimmes lunch. Så effektivt har jag jobbat 9 timmar och 45 minuter och imorgon blir precis likadant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0