050410

Sitter här framför tvn och ser på Face off, men enkelt sagt är jag ganska uttråkad. Hjärtat är sjuk så han ligger och sover här bredvid mig. Imorgon ska jag fika med Fija, mycket trevligt, sen vet jag dock inte riktigt vad jag ska göra. Berättade jag förresten att Sandra gick ifrån sin väska på max härom natten. Mycket smart, mycket smart.
Idag när jag jobbade hände något mycket skumt. När någon sa till om att toapappret var slut så gick jag in och kolla om det verkligen var det så gick jag och hämtade fler toalettrullar och ovanpå pappershanduksstället så ligger det en porr dvd, ehm okej? Var det därför pappret var slut tänker jag, men nä vadå?Hur har han kunnat se på den, eller la han dvdn där medan han läste igenom sin porrtidning. Ja jag fattar nada. Stackarn som glömde sin film då^^

Kommentarer
Postat av: alex

fan var det där jag glömde den! :P haha

2010-04-06 @ 22:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0