090410

Ja jag fick träffa Jennypenny idag vilken inte skulle iväg till fastlandet utan bara skulle hämta upp en kompis därifrån, total missuppfattning. jaja Det var mycket trevligt, och Sandra, nu har jag fixat presenter som hette duga här serru, bara att avhämta hemma hos mig.
Var typ supersugen på att hitta på något ikväll, men så visar det sig att typ ingen är hemma den här helgen i princip. Men Johan T Frida och Sofia skulle iaf göra något. Så då tänkte jag väl leka med dem, men tänkte ta ett stopp hemma hos Matilda kusinen först. Såg på Solsidan. Fick sedan reda på att jag ska besikta bilen imorgon vid 11:20 så tänkte fan alltså inte så sugen på att bli full ikväll. Lite smått nervös om den går igenom eller inte faktiskt. Såg på protokollet och den har gjort det de senaste 2 åren iaf. Så man får bara hoppas att det håller i sig. Ja ni kommer nog märka på mitt blogginlägg imorrn då^^
Nej nu har jag suttit och satt i mig ca en halv chokladkaka, funderar på att sätta i mig resten med. Hmm, ja den risken är ganska stor faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0