210410

En chockerande sak hände imorse. David skulle till jobbet och han har vaknat gått upp ur sängen så säger han till mig,- Det är snö ute! Jag tror att jag drömmer men sätter mig ändå upp och drar upp gardinen och utanför är det värsta vinterlandskapet. Helt sjukt, dock hade det smält bort tills dess att jag pallrade mig ur sängen:)
Nu ska jag snart iväg och jobba, hoppas på att det är lugnt, kommer väl bara mc-killarna som vanligt. De är faktiskt riktigt roliga:) Ska först bara sätta på mig mitt ansikte, för det behövs verkligen. Folk känner inte ens igen mig när jag är utan smink, rätt hemskt egentligen. Eller så tror de att jag är sjukt trött eller sjuk. Inte för att jag använder speciellt mycket smink men tydligen ser jag inte ut som jag utan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0