Den bästa lördagen

Japp gårdagen vad ju superkul NOT! Det började med kanske halv tre på natten, då spydde jag första gången sen fortsatte det så en gång i timme fram till halv åtta. Sen övergick jag till varannan timme. Emellan det hinner en från jobbet ringa till mig vid 6 och fråga om jag kunde ta dagens pass för att hon hade ont i magen, ehm, jag har spytt hela natten. Så det blev ju garanterat inte av. När det äntligen slutade vid tre, på efterniddagen. Jag mådde piss, superkul dag, verkligen. Sen låg jag och sov på soffan resten av  dagen/natten tills David kom hem och insisterade på att han skulle sova på soffan och inte jag så fick packa mig in i sängen för att somna där.
David fick även ta hand om min besiktning, vilken gick piss, hade väl ca 5 punkter den inte var godkänd på. Skitbra, verkligen. Älskade lilla mamma var här en sväng också och tyckte synd om mig, hade köpt proviva, resorb och någon annan medicin till mig och alcogel till David. Det här var nog den bästa lördagen på länge, WIEEEE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0