Ingen ridning för mig idag heller

Ja ikväll så skulle jag ju inte jobba ikväll egentligen. Hade bytt bort passet, men så ringer hon och är superledsen, hennes mormor har dött. Så jag fick jobba iaf, not to happy about that. Men inte direkt så man ville tvinga henne att jobba då. Så jobba fick man, men det var inte så farligt.
Imorgon ska jag gå en förmiddagstur på stan med Jennypenny. Otroligt längesen man träffade henne, men fullspäckat schema som den damen har så ska hon med flyget vid 13 så man fick nöja sig med någon timme:)
Efter det ska jag kan träffa Alex och få tillbaka en ps kontroll och lite spel som han och Bobban lånade av mig för kanske 1/2 år sedan^^ Ja bättre sent än aldrig. Sen ska jag se om jag hinner träffa Sandra en sväng också:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0