Ouppfostrad unge

Kom hem från jobbet för en stund sen, lagom kul som vanligt. Idag var det en jobbig unge med mc-gubbarna bara. I början var det helt okej, men ungen ville snacka med mig hela tiden. Sen gick hon och kastade saker på golvet(?!) hela tiden. Sin glasspinne, socker och suketter, varför undrar jag? Var ungen så förbannat ouppfostrad att den inte visste att man kastar saker i soptunnor?
Nu sitter jag och ser på hockeyn, eller jag ser och "ser" jag väntar mest på at det ska ta slut, hoppas på att ett av de förbannade lagen kan göra ett mål så sm-finalen äntligen tar slut så jag kan få se på mitt "Sex rehab with Dr. Drew"^^:)

Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa men djurgårn vann ju :) hihi. Sen missade jag sista avsnittet av sex rehab! Jäkla skit :O

2010-04-22 @ 12:28:43
URL: http://sandraakk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0