Uppdatering

Seg är jag på att skriva ja. Men helgen var trevlig dock med jobb. I fredags gjorde jag inte så mycket, träffade Sandra och Sofia, var hemma hos en person som jag var hemma hos för kanske 4 år sen senast. Gud vad mitt liv har förändrats sen dess, är en helt annan person. Inte för att jag inte ska påstå att jag hade fruktansvärt kul större delen av tiden när jag var 16, men var så osäker, men jag tror faktiskt att jag var mer framåt och brydde mig inte om så mycket vad andra tyckte. Inte för att jag tror att jag gör det nu heller:P
I lördags blev det mer jobb och sen åkte vi ut och firade Davids mamma, såg nya huset och träffade lite av hans släkt, de är dock inte så många så det är inte så jobbigt. En aning jobbigare när David skulle träffa min släkt, vi är ca 15-20 personer/mammas och pappas sida.
I söndags var det mer jobb sen så åkte vi ut till min mami och papi, blev en trevlig kväll med kroppkakor och tårta. Kelade lite med min halvblinda senila katt sen åkte vi hem:)
Måndag så var jag supernervös för att jag skulle göra min efterkontroll på bilen, men han gick igenom så fint så:) hann t.o.m. en fika med Matilda och en av hennes kompisar innan det bar av till ridningen. Det går verkligen framåt i ridningen när man får rida lite oftare.
Idag träffade jag Alex en sväng lunchade, tog reda på hur många dagar jag jobbat under 2009, hela 137 dagar^^  Tog en promenad med Sandra nu på kvällen med, tog väl ca 1h. Så jag är nöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0