Drömkängorna i skinn!

Jag har köpt mina drömkängor, snyggt nog så har jag gjort det ggr 2 också. Var ju och pluggade imorse tillsammans med Liv och Alexandra, gjorde klart allt för imorgon, kändes så otroligt skönt att få det gjort.
Efter det så cyklade jag ner på stan, handlade på mig ett gäng nudlar och gick även in på dinsko. Där köpte jag då mina kängor, dock fanns bara storlek 38 kvar. Otroligt nog så passade st. 38. Ni som känner mig vet att min storlek egentligen är 39. Men sen började jag tänka på att fuck, jag ska använda dem i vinter, vill gärna ha på mig något par strumpor extra. Så gick in på dinsko.se och där fanns storlek 39, blev dessutom medlem i nilsongroup och fick 10% rabatt. Så nu har jag 2 par kängor. Det ena paret ska självklart tillbaka, blir nog 38:an men är inte säker, de var dessutom lite solblekta nästan den ena av dem, för den hade ju stått ute i butiken. Hmm, knepigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0