Mensmonstret och kleptomantanten

Har precis ätit, damn, undrar om man kan bli mer mätt än vad jag är nu.
Idag på jobbet var jag mensmonstret själv, hade sån mensvärk att jag ville spy. Vilket resulterade i mycket springande upp och ner för trappen för min del(värken lättar när man rör på sig) Det som drog ner mig lite var att jag var så trött att jag knappt kunde hålla ögonen uppe heller. Superkonbination där.
Det hände dock en kul sak på jobbet med, stod i kassan och en man(+60) kommer ner från serveringen och ställer sig och väntar på sin fru. Frågar om han vill ha hjälp med något och småpratar lite. Tanten kommer ner och hon håller några tidningar bakom ryggen, ser att det är de båda gotlands tidningarna. Precis när de ska gå säger jag:- Ursäkta men man får inte ta med sig tidningar. Tanten blir helt paff och man ser att hon blir generad. Kleptomantanten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0