Tillbaka på kvällspass

Dålig uppdatering idag, men kan med gott samvete säga att det inte har hänt speciellt mycket kul. Försov mig så min promenad uteblev. Fick gå upp äta frukost fixa till mig lite, försöka göra klart matten till imorgon. Bajs, det börjar redan bli svårare, vill ha ett VG känns som ett bra mål, men det vet i tusan om jag klarar.
Att jobba kväll var som förr, är 2 månader ca sen jag jobbade kväll sist. Tyckte det skulle vara lite kul när jag kom dit först, men sen bläääää. Man träffar lite sköna stammisar. Hade hela 3 möten uppe på serveringen.
Dem man inte tycker om att träffa är de där konstiga, sen finns det någon gubbe som alltid sitter uppe med ett större gubbgäng och han halkar alltid in på de sexistiska skämten. Inge vidare att vara tvungen att lyssna på de:S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0