Helg tack och hej

Lång helg med både roliga och tråkiga saker. Jobb sen julbord ta det lugnt, ta hand om någon annan. Nej skärpning får det bli, vet inte om jag orkar med mer av det.

Snorar som fan, huvudet är tungt. Blä. Ber om ursäkt för allt mitt snörvlande hostande snytande nysande under nationella matteprovet vi hade idag. Hoppas det gick bra. Eller ett starkt G på det provet är vad jag hoppas på så jag kan få vg i betyget:)
Gick även en sväng på stan med mami.
Träffade på mina kusiner och Sven min vän vi är bjudna på party på lördag:)

Nej om jag inte blivit bättre imorgon så kan jag inte jobba. Funkar inte med mitt tunga huvud nys och hostningar. Kommer skrämma bort alla:S

Kommentarer
Postat av: Sven

Awesome! :)

2010-12-14 @ 07:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0