Slingor och WoW

Hemma från jobbet och kommer hem till en pojkvän som suttit uppe sen igår morse. Kanske ska förklara varför? Ja nu är det såhär att jag har en dataspelande pojkvän, men främst en wow spelande pojkvän. En expansion till hans kära wow släpptes nu inatt. Han kan inte gå och lägga sig förrens han har nått level 85. Han har 84 nu tror jag. Vad ska jag säga? Ja det låter inte helt klokt, han har t.o.m. tagit semester för att få spela. Jag förstår det inte, men jag älskar honom iaf.

På tal om något annat, typ hår. Jag har funderat på att lägga i ännu mörkare slingor. Bli väldigt mörkt blond, kanske på gränsen till brunett, vad säger ni? Kan det låta snyggt? :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, slår knut på människors hjärnor tror jag....

2010-12-12 @ 19:46:02
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0