Topp trion

Dålig uppdatering här va men ska köra en snabb recap.
Helgen har varit riktigt kul. Var ute vid Fanny i Grötlingbo i fredags tyvärr inget sexparty men träffade lite nya kompisar och hade riktigt trevligt på bussen in till stan sen igen.
Igår var jag ute, Josefine och Sandra mina älsklingar, Josefine drack inte men den partypingla som hon är så var hon ute med oss och hängde med oss hela kvällen :)
Folk spydde tyvärr åt lite höger och vänster. Inne på hp när vi skulle in på schlagergolvet från toaletterna stod det en överförfriskad person omgiven av vakter samt det äckligaste var att när vi precis ätit upp inne på max satte det sig en person 2 bord bort och spydde rakt ner på golvet. Kan säga att vi drog illakvickt. BLÄ.

Idag har jag sovit typ hela dagen, så nu är jag superpigg. Har myst med David :)

Känns befriande att ha det sagt, omoget eller inte så är det bara. Nu känns det som om jag kan släppa det, nu kanske jag kan prata om de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0